wtorek, 28 kwietnia 2015

DO ZOBACZENIA !

HALO !
Jeśli jest tu jeszcze ktoś, to bardzo bardzo bardzo mi miło!
Niestety, muszę z przykrością napisać, że ZAWIESZAM do odwołania GENTLE,
z kilku powodów:

* Odejście Zayna z 1D jest dla wielu osób ciężkie, smutne itp.
mnie on sam irytuje i jakoś nie mogę się zebrać, żeby dalej o nim pisać jak o kimś super,
bo ja nadal czuje się rozczarowana tym w jaki sposób odszedł, za to, że pozostawił całą sytuację 
bez komentarza, bez pożegnania... (nie liczą się dla mnie facebookowe słowa modestu czy nagrana i zaplanowana pod publikę audycja radiowa ani nie satysfakcjonują mnie jego tweety, w których tak naprawdę on dziękuję swoim bliskim i ludziom którzy byli w tym czasie przy nim, NIE FANOM, nie za 5 WSPOLNYCH LAT tylko kilka ostatnich tygodni) i to jest główny powód. 

* Nie mam pomysłu dalszego na opowiadanie, a raczej... 
nie uważam, żeby był wystarczająco dobry, Nie chcę już więcej pisać "byleby coś nabazgrać tu" tylko chcę by to było COŚ :)

* A ostatnim powodem jest to, że mam pomysł na zupełnie inne opowiadanie
 i chciałabym się w nie zaangażować na 100%, jak to się mówi "kuć żelazo póki gorące"


MAM NADZIEJE, ŻE MI JAKOŚ WYBACZYCIE 
I BYĆ MOŻE ZACZNIECIE CZYTAĆ NOWE OPOWIADANIE,
KTÓRE POJAWI SIĘ TU JESZCZE DZIŚ.

To była super zabawa i świetnie mi się pisało dla Was to opowiadanie do czasu... mam nadzieje, że niektórzy jeszcze będą do mnie zaglądać...

MASSIVE THANK YOU, BUZIAKI, DO ZOBACZENIA !!!

☺☺☺







3 komentarze:

  1. Ja na pewno zajrzę :D do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej noo :( byłam taka ciekawa co dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo tesknie za tym fanfiction :(

    OdpowiedzUsuń