piątek, 16 maja 2014

LIEBSTER AWARD!

Cholera! Zostałam nominowana do Liebster Award, 
za co bardzo bardzo dziękuję Alexxie (tu jej blog: http://prisoner-of-the-dead.blogspot.com/)
nie masz pojęcia jak mile jestem zaskoczona i jak ekstra się czuję ♥


Liebster Award:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi:
1)Do jakich fandomów należysz i dlaczego?
Directioners. To proste - nie ma lepszych fanów i lepszego fandomu na świecie według mnie, pod każdym względem.
2)Z czego czerpiesz inspirację do pisania?
To przychodzi nagle. Czasami wystarczy posłuchać jakiejś piosenki albo nawet usłyszeć gdzieś jakiś cytat.
3)Co nakłoniło Cię do pisania?
Całą noc czytałam jedno opowiadanie, a po skończeniu zebrało się we mnie tyle myśli i pomysłów, 
że postanowiłam to wykorzystać :)
4)Co Ci się ostatnio śniło?
Ostatnio śnił mi się.. cholera, na prawdę muszę mówić? Śnił mi się Calum Hood z 5SOS i to wystarczy haha
5)Co byś zrobiła gdybyś dowiedziała się, że Twój ulubiony zespół/artysta/piosenkarka itd. Przyjechał do Polski, ale nie mogłabyś pójść na jego/jej/ich koncert/przedstawienie itd.?
Nie ma takiej możliwości. Zrobiłabym wszystko żeby tam być.
6)Jeżeli miałbyś/łabyś zmienić coś w swoim życiu, co by to było i dlaczego?
Mogę zmienić siebie? By się sobie podobać i czuć pewnie?
7)Zastanawiałeś/aś się kiedyś jak będzie wyglądać Twoje życie za kilka lat?
Często o tym myślę, po czym rozpływam się we własnych marzeniach i wymyślonych historiach .
8)Jesteś pesymistą/reslistą/optymistą?
Raczej optymistą, aż za bardzo! Choć to zależy od sytuacji.
9)Jedno słowo, które określa Twoją osobę?
GŁODNA.
10)Jakie opowiadanie/ff jest Twoim ulubionym?
Jest ich kilka, nie potrafię wybrać jednego bo przeczytałam ich zbyt wiele. Między innymi:
Chills/Cold, Heartwrecker, Hunger,After, 99days without you, Ostatnia Spowiedź, Psychotic, Furious (z Lou) i sporo zagranicznych, nie tłumaczonych dotychczas.
11)Od jak dawna piszesz?
Jeżeli chodzi o GENTLE, pisze od lutego chyba :)



NOMINACJĘ : 
niestety, chcę nominować tylko te 8 blogów, bo reszta którą chce jest zbyt znana.

PYTANIA :
1. Pierwszy crush w życiu? (crush, osoba z reguły sławna która Ci się podoba)
2. Ulubiony cytat?
3. Skąd wziął się pomysł u Ciebie, na pisanie fanfiction/opowiadania?
4. Na kim się wzorujesz?
5.Ulubiona piosenka?
6.Pierwsze przeczytane fanfiction/opowiadanie?
7.Kim sią dla Ciebie czytelnicy?
8.Co czujesz, gdy ktoś mile komentuje Twoje opowiadanie?
9.Co powiedziałabyś idolowi, gdybyś go spotkała?
10. Wolisz pisać czy czytać?
11. Jesteś zadowolona z nominacji?

CHEERS.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz